Yes! 
straight 3 hari tidak datang sekolah :DD , 
Seronok nya , Bagai sekolah itu
ade share sama bapa saya lah xDD
Macam itu sekolah ana yang  punya lah -.-' , 
#Ape budak wan mencarut sorang -sorang , 
hahaha , biar lah , diri aku bukan diri kau , aku buad kau ade susah hati ! :)


HAHA , Hari nie balik hostel tau ! , rindu sama hostel lah , sama itu budak , sama itu budak dorm G ,
sama itu Bilik prep ,sama itu Baju Sekolah :D 
Kembali Zaman melepas cuti panjang xDD
ingin meluang masa sama budak-budak sangat terkejal ~ ^^
 #Cikgu Rosnah nampak nie dah lama kene
ceramah , *dah budak-budak tak payah sangat lagi xDD , Rindu time tu :] , 
sudah habis ape yang aku belajar dari form1 sampai form3 , 
hanya 4 hari je penentu ? -.-' 
belajar 3 tahun ? eshhh~ tak adil seh ;/ 
grr~ Penilaian Menegah Rendah sudah tamat perjuangan ~ sekarang  hanya tunggu keputusan yang Aku
menang atau aku kalah dalam itu punya pertarungan :D , Seram ney  ~ , 
tak nakk cerita panjang -panjang ;) ,