keje khawin :3

Kawan : Wan kau nak jobb tak   ? 
Aku : Nak nak  :D! 
Kawan : Tapi berat sikid tau  ? 
Aku : Aduihai #aku nak  aku nak jelah  --'
Kawan  : okeyy okey 
Aku : Kerja ape nie doww ? --' 
Kawan : tolong orang kerja kawin mau  :D? 
Aku : #garu kepala 3saat :3 ,Boleh boleh C: 


Janji poket penuhh  :D

Kawan : betul nie boleh ? penad tauu , sampai pukul 4 orr lebih 
Aku : tak dee hal lah  ,don't worry  :D
Kawan : okeyy nanti datang sini #sehelai kertas yang bertulis *hulur alamat and tarikh ~ 



Tiba tarikh Yang diperkatakan  #ayatnya ~ skemaa  :3



Aku : weehh tunggu mane nie? 
Kau : nampakkan kan khemah tu  --'? pergi lah sane , keje kahwin ade 
dekad sane bukan dekad tepi tangga nie --' , 
#Time tu  duduk dekad tangga  , 


then pergi sane :D 
Kawan semua dah tunggu dekad sane rupanya :)



Thenn mulakan kerja yang dijanjikan itu :p
Firstt Sekali basuh pinggan bebb :) 
second bilas cawan 
third basuh cawan --' 
#time tu my hips dah sengal-sengal xDD



Makcek  : adek nak cawan --'
Aku : nah #hulur pinggan xD ? 



waduh time tu dah tak betul xD maklumlah , tangan tengah laju  :3 
Basuh macam macam xD , 
Segan seh time tu C[: , cepad cepad aku hulur cawan dekad 
makcik tu :D
xD time tu kawan semua dah gelak-gelakk --' 
#aku dah terpinga-pinga ~ lalalala
haha 
Ramai juga yang datang  , #tangan aku pon laju berjalan --'


dah siap semua basuh pinggan lastt tripp :D
Pergi dekad belakang basuh periukkk --' 
Time tu baru tau susahh senang  cari duit , T___T
HAHA tapi okey lah tu ,  
akhir sekali siap ^^ #tak dee lagi ke? , tak mencabar ar xD


pastu terus balikk :D
de salaryy esok dapat :3
#Waiting for the salary dearr :)
Buad tak mane gaji nak banyak :4